Amber blaze & hazelnut

Jag älskar att leka med olika sminkningar, olika färger, olika varianter. Häromdagen testade jag ett makeup "recept" som jag fått av min mentor så jag faktiskt blev väldigt nöjd med. Trodde inte det skulle bli så bra som det faktiskt blev :)

Jag har använt mig av Mary Kay smink, såklart. Jag grundade med eye primer, som gör att det sitter bättre och framhäver färg. Ögonskuggorna är mineralögonskuggor som låter huden andas och innehåller vitaminer. Jag applicerade hazelnut över hela ögonlocket, amber blaze i globlinjen och crystalline i ögonvrån + som highlighter. Svart kajal runt hela ögat, mascara primer och love lash waterproof mascara.



Amber blaze är en guldig ton som är väldigt inne i höst/vinter dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0