Fast tjänst

I jakten på sommarjobb har jag fått en fast tjänst som sjuksköterska. Jag ska jobba natt på ett äldreboende, 64% vilket innebär 7 nätter på 3 veckor. Jag kommer alltså att vara väldigt mycket ledig också! Just nu tycker jag att det känns fantastiskt att vara så mycket ledig emellanåt eftersom att jag vill köra på mycket med hudvården. Det går väldigt bra med mina klasser, jag är rätt fullbokad och hoppas på att snart få skriva in en konsult som jag ska hjälpa till att lära upp! :)

Igår fick jag också ett trevligt mail från utbildaren i Mary Kay:

"Hej Sofia
 
Jag vill börja med att gratulera för dina fina resultat och berätta att du är med på topp 5 i april.
 
Så jag skulle vilja ha en bild på dig som jag kan använda i månadsbrevet om det går bra. Skulle behöva den redan senast kl12.00 i morgon?"

Känns väldigt spännande, roligt! Särskilt med tanke på att jag har inte ens hållit på hela april, utan jag började 16april med mina klasser :] Jag har ju verkligen gått all-in för det här. Är väldigt foukserad och tycker att det är jätte roligt. Jag har hittat min grej ;)

Trackback
RSS 2.0