Fristående hudvårdskonsult

Jag är nu mer fristående hudvårdskonsulent, som det så vackert heter. Jag kommer att hålla i klasser där det ingår en gratis ansiktsbehandling med hudkurs och handinpackning. Det är inget köptvång utan du väljer själv om det är någonting du vill ha.I varje klass finns det fyra platser där du kan ta med dig några vänner som också får göra detta tillsammans med dig helt gratis! Vill du komma själv så går det naturligtvis också bra. Klasserna kan hållas antingen hemma hos mig eller hos er, detta kommer vi överens om vid tidsbokning.
Ni kommer att få fylla i ett analyskort om eran hud, vilken jag utgår ifrån när jag sen skräddarsyr en ansiktsbehandling till var och en av er. Jag undervisar er och ni får då själv prova de utvalda produkterna på er själva.

Låter det intressant? Hör av dig så berättar jag mer och förhoppningsvis bokar vi in en tid :)


Ja som sagt, fristående hudvårdskonsult ska jag prova på nu. Anledningen att jag fick nys om detta var för att jag själv var på en sån här klass i måndags. Jag blev då väldigt inspirerad och ville prova själv, vilket jag direkt fick!
Jag har länge velat bli makeupartist och det känns som att detta kan vara ett steg i rätt riktning. Dessutom är det ett väldigt flexibelt extrajobb, jag har möjlighet att jobba när jag vill och har tid, jag bestämmer även hur mycket jag vill jobba med detta. Känns hur som haver jätte roligt!
Startpaketet kom idag och jag har inhandlat kläder eftersom man vill inge ett professionellt intryck är det viss dresscode som gäller.

Trackback
RSS 2.0