Pulka!

Imorse åkte jag och Pappa Anders och hämtade den nya sängen. Efter det kom Jonny och Tommy hit. Det var fint väder så vi tänkte att en promenad vore på sin plats, och varför inte ha ett mål med promenaden? Jag behövde verkligen handla ny kattmat, så vi lånade grannens pulka och sedan bar det av. Vi gick faktiskt hela vägen till Jysk också, köpte lite smågrejer. Sedan blev det godishuset som jag har längtat till ett bra tag nu, och sedan avslutades med djurmagazinet.
När vi var på väg hem ifrån hade det blivit rätt kallt och jag var less att gå, ont i fötterna hade jag också. Men vi tog oss då hem och då stektes det plättar som vi åt med glass och hjortronsylt. Mums!
Sedan hjälpte dessa starka grabbar till att bära upp Daniels säng på vinden så att jag fick min nya på plats. Det har varit en mycket trevlig dag i alla fall! =)
På väg till Ersboda skjutsade vi varandra lite i backarna.










På vägen hem fick prylarna åka pulka.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag vill också ha riktig vinter! Avundsjuk som fan!:)

2012-02-22 @ 17:09:31
URL: http://pojkensomvagradeblistor.blogg.se/
Postat av: mami

Tur ränderna aldrig går ut...behåll ditt barnasinne livet ut så blir det sååå mycket roligare =)

Älskar di <3

2012-02-23 @ 09:26:48
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0