Feffo cup



Igår gick sista Feffo Cup av stapeln. Feffo cup är en cup som Feffo har anordnat några gånger åt sina vänner. Han har delat in lag, haft med sig vandringspokal och ett fair play pris - Feffos choklad. Det har alltid varit fantastiskt roligt detta, så även igår.
Innan cupen denna gång hade han även gjort bilden ovanför. Well, vad ska man säga - när det är någonting man egentligen borde göra kommer man på såna här "viktiga" grejer att göra istället. Vi andra fick oss i alla fall ett gott skratt. 
Vi spelade jämna matcher igår, alla set vi förlorade gick över 21 poäng (eftersom man måste vinna med 2 poäng). Det var nära men vi blev 4 av 6 lag. Jag åkte hem med pappa Wonkis, en man som alltid får mig att växa och känna mig som en fantastisk människa. Efteråt skrev han även några väl valde ord;

"Du lyser jämt, glimten i ögat."
"Du är himla gullig, kram på dig, du är unik, de är vi alla, du kommer att gå långt. Kram"


Han är lite som en extra pappa även han :)
Igår var det även med många nya människor som jag aldrig träffat tidigare. Väldigt trevliga människor må jag säga. Lite tråkigt att det var sista Feffo cup - det är sista eftersom att Feffo ska säga upp sitt Iksu-kort och det blir svårt för honom att boka banor om han inte har något kort.

Kommentarer
Postat av: Anders

De känns verkligen hedrande att du tycker som du skriver, blir faktiskt lite rörd. Ha det bäst :)

2012-02-09 @ 15:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0