Digster

D E T   H Ä R   Ä R   D I G S T E R
Digster ger dig mer än 150 uppdaterade spellistor för
olika tillfällen och smaker till Spotify, iTunes och WiMP.
Tjänsten drivs av världens största musikbolag Universal Music. Musiken på Digster kommer däremot från
alla musikbolag.
D E T   H Ä R   Ä R   D I G S T E R
Digster ger dig mer än 150 uppdaterade spellistor för
olika tillfällen och smaker till Spotify, iTunes och WiMP.
Tjänsten drivs av världens största musikbolag Universal Music. Musiken på Digster kommer däremot från
alla musikbolag.

Jag är nu med i en kampanj för Buzzador igen, denna gången får jag prova på Digister i 6 månader gratis. Att vara en buzzador innebär att man får ta del av spännande kampanjer, oftast gratis, men ibland när det är nå mer "hightech" får man köpa prylar till reducerat pris och sedan berätta om dem.
Jag har nu förmånen att dela ut samma sak till er alla som vill ha, Digister gratis i 6 månader! Hur? 
1. Surfa till digster.se och klicka på ”Skapa musikprofil”.
2. Välj hur du vill logga in. Om du använder Facebook för
att registrera dig kan du bara logga in med Facebook.
3. Klicka på ”Registrera dig”. Skriv in Buzzadorkoden
buzzador.
4. Ange dina musikpreferenser i dina Inställningar så att
Digsters 20 musikredaktörer kan föreslå spellistor för
olika tillfällen. Allt för att du ska slippa leta.

Jag har inte hunnit prova denna tjänst själv ännu, men jag vill ändå dela med mig till er med denna redan nu. Personligen ser jag det som en väldigt bra grej, eftersom att jag själv är väldigt dålig på att hitta nya låtar och lyssnar mest på det jag "alltid" har lyssnat på :)

Så prova du också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0