Rockbrud!

Lördag bjöd på festligheter hos födelsedagsbarnet Recy. Dagen spenderades med att planera lekar inför kvällen, jag och Sofia brainstormade rätt friskt. Sedan partyt, det var R-tema så jag skulle vara rockbrud. Recy fixade håret på mig, och det är då lätt det coolaste hår jag någonsin haft!
Jag fick även äran att sminka Sofia, hon som annars inte brukar ha så mycket smink. Hon skulle vara rappare, och jag var faktiskt väldigt nöjd med hur jag lyckades framhäva hennes ögon :)
Well, ni ska få se lite bilder från festen, och vad alla var utklädda till.


Rappare, Rihanna, Rockbrud.


Retard.


Ras biolog.

Nej, det är för mycket roliga bilder för att lägga ut här, jag gör ett album på facebook istället och hänvisar ni som är nyfikna dit istället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0