Mår egentligen som en gud, men är i själen tom.

"Mår egentligen som en gud, men är i själen tom."
Dessa ord fick jag höra igår av en människa som jag inte pratat med på ett tag. Jag känner igen mig väldigt bra i de orden, jag är väl lite likadan. Jag har det verkligen bra nu, egentligen. Jag har underbara vänner, det händer ofta roliga saker runtomkring mig, jag jobbar och har inte några ekonomiska problem att fundera över. Men ändå kan jag ibland känna att det känns tomt och ensamt.

Går omkring med min deep down detox i facet, eller ansiktsmask kanske man ska säga så att alla förstår vad jag menar. Provar lite grejer inför kvällens festligheter. Recy har fyllt år och det firar vi ikväll. Fick förfrågan att vara lekledare, så jag och Sofia styr i detta litegrann.

Inatt hade jag svårt att somna. Var trött hela dagen och kvällen men lyckades inte infinna sömn förrän kl 3, trots att jag la mig i sängen just efter kl 22. Snurrandet inatt har varit mer än vanligt, vaknat oftare än vanligt. Men, nu är det morgon och en ny dag! =)

Alltså pappa (Anders) har ju för söta barn. Var barnvakt till dem tillsammans med Henke häromdagen. Här är en av alla Olivias egopics:


Kommentarer
Postat av: mami

Vet du, jag tror du saknar lite "andlighet" i ditt liv. Vi är kropp,hjärna och har en själ, dvs andliga varelser i en jordbunden kropp. Det finns många sätt att fylla själen. Gå på en bra konsert eller läsa en djuplodad insiktsfull bok. Du vet att jag tycker att du ska läsa Fyra grundstenar till ett bättre liv av Don Miguel Ruiz ;) Vi måste fylla alla behoven i våra liv för att känna balansen. Älskar dig <3

2011-10-22 @ 18:17:18
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0