"Fotnot"

Jag vill bara påpeka att anledningen att jag fortfarande skriver om "min historia" är inte för att jag mår dåligt över detta. Visst det har satt sina spår, men tankar på honom får mig inte alls att må dåligt då det är så pass bearbetat redan.
Nej, jag berättar för berätta en historia. Definitionen av historia: Dels den förflutna verkligheten , dels beskrivningen och utforskningen av denna verklighet.
Det är historian jag berättar, verkligheten hur det var då och observationer som framkommit efter att utforskat och bearbetat det.

"jag läser din blogg du är så himla duktig på att få fram känslor och uttryck i hur du skriver, d gör d intressant att läsa den :)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0