Vill helst inte whina

Gårdagens möte. Well, egentligen är det ju rätt bra nu. Det var mer befogat att prata med någon för en och en halv vecka sen egentligen. När jag jobbar mår jag som rätt bra. Jag vet inte varför, men då stänger jag av vadän det är som är jobbigt.
Just nu har jag inte heller någon anledning att det ska vara jobbigt egentligen, men det har varit det. Dock gick den känslan över förra veckan.
Jag har egentligen inte så mycket att säga om gårdagens möte, förutom att det var skönt att få prata av sig utan att känna att jag whinar. Och jag vill inte heller whina här på bloggen, så därför blir det inte mer än så :P

The difference between 'like', 'in love' and 'love' is the same difference between

'for now', 'for awhile' and 'forever'.



Kommentarer
Postat av: mami

Fint citat och såå sant! Lät som det skulle kunna vara myntat dig?! Älskar dig och kommer snart....längtar <3

2011-11-09 @ 22:56:05
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0