"Omvårdnadsinstutitionen i ett nötskal."

"Omvårdnadsinstutitionen i ett nötskal."
Vi skulle ha föreläsning mellan 9-12 idag, men så blev det inte. 8.36 fick jag första sms'et att föreläsningen är inställd enligt ett nyligen utskickat mail på cambro (där vi får meddelanden/info angående kursen vi läser). Det stämde, 8.17 hade det skickats mail att den är inställd.
Jag kan tänka mig att det är en hel del som hunnit börja bege sig dit, eller inte fått informationen. Jag är glad att jag inte hann dit i alla fall, då hade jag varit lagom irriterad.

Nåväl, då är det ju lika bra att påbörja C-uppsatsen. Vårat syfte är - "Att belysa bemötandet mellan vården och kvinnor som blivit utsatta för våld av sin partner."


Bild tagen från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0