Nya kategorier



Nu har jag fixat och donat lite med kategorier här på bloggen, och även flyttat alla inlägg till rätt ställe. Vissa inlägg har passat in på flera kategorier men de har bara hamnat på ena.
Tänkte berätta lite vad varje kategori innehåller, ungefär.

* Allt - Här kommer man till startsidan av bloggen, så där ser man allt, det senaste.
* Vardagligt - Här finner ni det som händer i mitt liv till vardags.
* Utöver det vanliga - Här kan ni hitta det som inte hör till vardagslivet, exempelvis fotningar, sittningar, tokigheter, evenemang och så vidare.
* Min resa - Denna kategori är inte ny utan den har ni som följt mig sett för. Den handlar inte om någon utlandssemester utan resan med mitt ex - hur det var att leva med honom, hur det var efteråt, vägen tillbaka och hur det är nu.
* Tankar - Här kan ni läsa lite mer om "the deep stuffs", vad jag tänker helt enkelt.
* Sagt av.. - Jag upptäckte att jag hade en hel del inlägg med citat från andra, så det fick bli en egen kategori. Sms, msn-konversationer, facebook, eller helt enkelt saker folk sagt när vi träffats. Saker som är sagt av andra, svårare än så är det inte.
* Nya prylar - Här lägger jag in när det blir någonting nytt, att jag köper någonting nytt eller gör om här hemma.
* Tips - Här lägger jag ut recept (de få gånger det händer), kampanjer från Buzzador eller om jag någon gång har något övrigt tips.
* Youtube-klipp - Denna kategori behöver jag väl inte ens förklara?
* Min gästbok - Här kan ni lämna ett litet avtryck när ni ändå är in och läser.

Det tog tid att fixa det, framför allt att lägga alla inlägg i rätt kategori. Men nu är det struktur, och det känns bra, det känns roligt.

Potentiellt kommande ämnen här på bloggen, så snart jag funnit ord att formulera kring dessa:
* Julen och tiden därikring för två år sedan (när det var ett uppehåll mellan mig och mitt ex)
* Trekanter 
* Tankar jag fick efter senaste mötet.
* Tillit
* Teaser

Dessa inlägg kommer någon gång i framtiden, tror jag.

Men vad tycker ni om hur jag gjort om nu då?

Kommentarer
Postat av: mami

Fantastiskt ordnat och strukturerat! Något du måste ärvt av din far! ;)

Puss <3

2011-12-01 @ 16:45:00
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0