Lite måste man ju lämna till fantasin

Har varit full fart ett tag nu. Så idag när jag kom hem och påbörjat tvättningen somnade jag, ställde klockan på en timme, tycker att det är en lagom powernap. Dock tog det även en timme av snoozningar för att ta sig ur denna powernap.
När det varit mycket ett tag och jag till slut slappnar av blir jag så sjukt trött!

Ihelgen när jag jobbade som personlig assistent såg vi tintin på bio, tycker dock den är lite överskattad. Kanske framför allt för att jag inte läste tintin när jag var liten, så jag har lite att realtera till?
När vi satt och fikade en dag kläckar han ur sig: "I veckan såg jag en tjej med bara strumpbyxor och blus på stan, ingen kjol! Det är inte snyggt.. Lite måste man ju lämna till fantasin." Vilket underbart citat alltså, haha!


Och hans kisse är lika ivägen som gamlingarna var. Ska vara mitt på det man läser. Men söt är hon ändå :)

Måndag börjades med en webbaserad tenta. Sjukt stressig, men vi skrev åtminstone på allt, lämnade in den med en minut till godo. Klarar jag denna har jag klarat hela utbildningen utan en enda omtenta, för detta är den sista tentan. Yeey.
På kvällen var jag och Henke barnvakt till Pappas söta barn. Det var fantastiskt enkelt att vara barnvakt åt dem hemma hos mig. Att katterna var här gjorde det väldigt enkelt, och mina smycken.


Olivia spenderade stor del av kvällen PÅ Caesar, men han verkade som rätt okej med det.

Sedan när vi la oss i sängen alla fyra för att försöka få småtrollen att somna kom Caesar och la sig mellan Erika och Olivia så de fick klappa honom. Det var för mig så fint, det kändes så bra att han verkligen kände av situationen. Myspropp!

Tisdagen var även den full rulle. Beach, lunch och bubbel på IKSU. Möte. Häng och middag hos Thomas. Film med lite folk.

Nu är det C-uppsatsen som väntar i några veckor framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0