Buzzador

Jag vet att jag tipsat er om Buzzador tidigare, men jag gör det igen eftersom att jag verkligen tycker att det är bra. Man får testa olika kampanjer (är dock inte säkert man kommer med i alla, men några i alla fall), testa produkter och berätta om dem.
Det kostar ingenting att bli medlem, och man behöver inte vara med i kampanjer som inte tilltalar en. Vissa kampanjer kostar en liten slant, men man får det till ett väldigt reducerat pris. Man kan ju även där välja att avstå eller ansöka.
Annars är det många kampanjer som faktiskt är gratis. Så det skadar inte att testa eller hur? Jag är då väldigt nöjd med denna sida :)

Bli en Buzzador du med genom att klicka här.

De kampanjer jag varit med i är följande:


Savesmart, en hemsida där man får tips om olika tips om var man kan spara pengar, olika erbjudande och sådant.
Personligen tycker jag inte att det var alltför roligt att buzza om just detta, eftersom att sidan var ny och de flesta erbjudanden var för mig inte aktuella överhuvudtaget. Men det var en bra första kampanj, prova på.


Andra kampanjen jag var med i var Pepsodent White Now, vilket hittills är den roligaste jag varit med i. Dels var jag i en bra period då och hade tid att ta bilder, dela ut, blogga och berätta om produkten. I kampanjen fick man dels med en stor tandkrämstub till sig själv och sedan 15 st små att dela ut till nära och kära.


Tredje kampanjen var för Doves balsam. Man fick en stor tub själv och 10 st små att dela ut. Denna kampanj hade kunnat vara roligare än vad jag gjorde den till. Eftersom att jag använder frisör schampo och balsam så var detta inget alternativ för mig själv. Sen var jag inte med så mycket folk under denna tid som jag kunde ge till, så det var dåligt av mig. Som sagt, annars en väldigt rolig grej.


Fjärde kampanjen var för Digister, en musiktjänst på internet där man blir tipsade om olika playlists. Denna hade även den kunnat vara roligare för någon annan än för mig. Då jag inte orkar sitta och leta ny musik, utan om någonting dyker upp så fixar jag den men jag anser mig varken ha tid eller lust att leta ny musik, som att lyssna igenom playlists.


Och nu femte kampanjen ska jag vara med i nu. Dessa fyra saker kommer att komma till mig inom kort till ett kraftigt reducerat pris. Ja, ibland är det kampanjer som man måste betala lite för eftersom att de inte kan ge bort vad som helst. Denna kampanj ser jag framemot, för detta är saker som man verkligen kommer att få användning för. Så jag ser framemot det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0