Backstage med Henrik Fexeus

Jag och Roger har bokat biljetter till Henrik Fexeus show "I ditt huvud" i Sthlm den 4 februari. Och inte nog med det, fick häromdagen ett glädjande meddelande:

"Hej Sofia.
Kul att ni kommer ner till Stockholm! Det enklaste är nog att vi ses backstage efter föreställningen. Hör av dig och påminn mig några dagar innan föreställningen, så har jag tagit reda på hur det ska gå till rent praktiskt tills dess. (Just nu vet jag inte ens var sceningången ligger. :) ) Ses i februari!
mvh Henrik"


Vi ska alltså få träffa honom for real! It will be awesome ;]

Det blir mycket jobb nu framöver - mellan torsdag-söndag kommer jag att ha jobbat 44,5 timmar (plus 6 timmar igår också då) ;p Kommer vara lagom trött innan helgen är slut skulle jag tro =)

Har förresten även glömt att säga att jag klarade sista salstentan, så inte en enda omtenta under denna utbildning iaf, inte någon salstenta åtminstone. Får väl se hur det går med internet-tentan på måndag ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfin header =)

2011-11-03 @ 16:41:56
Postat av: mami

Grattis hjärtat, till allt. Kom på, du skulle ju kunna följa mig den 25.e nov och lära dig lite. Gå in på deras hemsida och anmäl dig. Anmälningsdagen har gått ut, men det fanns platser kvar så det är inte försent. Kan ju vara bra både för dig och din karriär. puss <3

2011-11-04 @ 14:57:44
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0