Valborg

Godmorgon världen!

Lördag spenderades med goda vänner. Grillning och sedan beachvolley stod på schemat. Det var så grymt roligt med beachvolley, det var inte direkt igår. Jag skulle lätt ha kunnat spela mer, men IKSU stängde så det var bara att pallra sig därifrån, och efter 2 timmars spelande var nog de flesta rätt nöjda. När jag inte har spelat på ett tag är jag nästan som bäst, som att jag har vilat mig i form ;)

Henke och Milo.

Igår valborg.. Well, det är ju överskattat, speciellt här i Umeå. Åt middag hos Thomas - kött och potatis, vilket självklart var både gott och trevligt. Sedan for vi ner på campus och såg när de tända elden. Det var folk överallt och man kunde knappt höra kören sjunga och än mindre se när de tände elden. Nej, tacka vet jag Järvträsk. Då hör man när det sjungs och alla ryms runt elden. Fick dessutom ett mms från lillasyster som frågade om jag inte längtade hem, och det var precis det jag gjorde just då ;p


Efter det skulle Thomas på sittning och jag drog vidare på tjejfest. Det var faktiskt riktigt trevligt så jag var i slutändan väldigt nöjd med kvällen. Somnade rätt snabbt efter att jag kommit hem och vaknade nu och kände mig väldigt utvilad.

Nästa helg, på söndagen, ska jag göra någonting jag aldrig gjort förut. Jag ska spela rullstollsinnebandy. Har ju blivit inskolad som personlig assistent så ska vara med i hans lag! Spännande ;)

Fick förresten en värmande kommentar häromdagen:
Jag tycker väldigt mycket om din blogg. Starkt av dig att ta dig vidare. Jag vet att det kan vara svårt. Länkar till dig och hoppas det är ok. Om inte tar jag bort länken.

För övrigt har jag bokat tid hos frisören på tisdag. Flerfärgning lång hår. Jag tog inte med klippning, för det skulle kosta ungefär 500 kr extra, och jag är rätt nöjd med min frisyr så då är det bättre att låta mamma klippa mig, right? ;) Jag funderar på att färga som jag gjorde sist jag var där, mörkare med lila slingor. Om ingen har något bättre förslag? 



Kommentarer
Postat av: mami

Det blir jättefint! Du klär i de färgerna =)

Ja, självklart ska man nyttja mamma så gott det går, vad ska man annars ha sina föräldrar till ;)

Puss hjärtat!

2011-05-01 @ 13:25:36
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Therese

Grymt fina färger! Jag skulle också vilja göra nåt kul med mitt hår, men jag är alldeles för feg ;)

2011-05-07 @ 21:43:10
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Postat av: Thomas

Gud vad snygg du är Nina! Och vilken läcker hårfärg du har också.

2011-08-23 @ 16:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0