Our strength grows out of our weakness


Sista mötet idag, på gott och ont. Känns tråkigt på många sätt. Men förhoppningen är ju att vi ska träffas mer och hitta på saker och så vidare. Tårta hade jag gjort dagen till ära med texten "Our strength grows out of our weakness" på. Tyckte att det var en väldigt passande text.
Och att 8 kvinnor kunde äta upp i princip hela tyckte jag var fascinerande! Blev kvar en liten bit som Roger kom och åt upp ikväll :)

Mötet berättar jag mer om sen när jag orkar, är trött nu. Henke drog med mig på discgolf ikväll - det var jättekul men har ännu inte återfått någon värme i kroppen. Plus att sedan igår efter lunchen har jag ätit honungsmelon, popcorn, bulla och lite smörgåsrån. Grattis! ;p

Kommentarer
Postat av: mami

Kan också bara säga grattis!

puss

2011-05-05 @ 03:27:43
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0