Hur många norrmän krävs det för att byta däck på bilen?

Skena, Soffi propp här, jag sitter ensam i min gamla bikini och dricker hostmedicin just nu, det är inte det att jag är uttråkad, jag tycker bara att kvällen bjuder på dessa sorts roligheter. Du ser, en gång i månaden, oavsett årstid, känner jag för att plocka på mig min gulblommiga bikini (både överdel och underdel, trots att färgerna inte längre matchar - använder överdelen oftare) och ställa mig på min balkong med en brinnande tidning i ena handen och en mikrofon i andra, ropa ut hur jävla glad jag är över att bo i Umeå och sedan flasha stan, det är det bikinin är jättesmidig för. Dock, har jag sura grannar, som säger åt mig att man kan vara lättklädd på strippklubb, ingen dum idé egentligen med tanke på att strippor tjänar mer pengar än the Hef själv, men jag vet inte hur bekväm jag skulle vara med att gå runt där och visa min håriga bak. Jag har inte kroppskomplex, jag är bara mån om andras psykiska hälsa.
Nu till helgen kommer min käre gode vän och hälsar på mig, vi har inte setts på 13 år, det ska bli kul att se om hon fortfarande är skelögd och om hon stoppar ärtor i näsan fortfarande. Kallar henne för Ärtan, men hon heter egentligen Hilda.
Förresten, när jag ändå skriver, Johan for president - för att jag tycker så! :-)
Tack och hej, solskyddsfaktorsbåt!

Kommentarer
Postat av: mami

? Ser ut som du fått hjälp att skriva lite på bloggen ;)

Men puss ändå, även till den "kreativa skrivaren" ;)

Inte för att de sa så mycket eller gav så mycket för den heller... men men... ibland behöver man bara skriva av sig oavsett vilket tillstånd man är i...

Kramis

2011-05-28 @ 05:09:58
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0