Gamlingarna

Ikväll jobbar jag, men ska börja plugga lite smått nu innan hade jag tänkt. Är dock sjukt omotiverad! Imorgon är jag ledig, så det blir en heldag med plugg då antar jag. På onsdag är det över!

Jag kommer att sakna gamlingarna, det är de som är mysigast här hemma. Men jag håller tummarna att det blir jättebra nu när den nya bäbisen anländer. Att Dexter blir mer som han är när vi är i Järvträsk. Att den nya lillkissen inte blir lika skeptisk mot nya människor som Dexter är, nu när jag vet att lillkissen kommer att bli behandlad bra från början! Dexter fick ta mer skit än vad någon kisse förtjänar, och då vet jag ändå inte allt.







Kommentarer
Postat av: mami

Allting har sin tid... Det blir bra. En ny start på "allt" Ja, det är nog tur att du inte "vet" allt som han blivit utsatt för...

Fördelen med djur trots allt, är att de lever "här och nu"... Så du ska se att det kommer att lösa sig på alla sätt och vis!



Älskar dig!

Ps. Självklart han trivs i Järvträsk, hela vårt hushåll är ju fyllt av kärlek och respekt ;) Ds.

2011-05-30 @ 13:58:48
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Grodan

sv: kan tänka mig det du! :)

2011-05-30 @ 15:06:28
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0