Caesar?

Caesar, det klingar fint. Kanske får lillkisse heta så!

Åååh, jag var ju så trött ikväll efter middagen. Sen ringde jag uppfödaren och nu är jag jättespeedad. Och imorgon måste jag skriva på den där inlämningsuppgiften.. Det löser sig ;)

Förresten lärde Henke mig en väldigt smart sak, I totally love it! Råstekt potatis. Strimla potatis i strips-stora bitar och sen stek i mycket smör, krydda endast med salt och peppar. Snabbt, enkelt och framför allt gott! Det är dagens tips.


Dexter är taggad på en lillebror, can't you see?!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Viktoria Wigenstam

Ja vi kan ju höras av lite närmare, gissar ju att jag har tid, lär väl ha med det lilla nytillskottet men med lite tur så kan man tajma under sov-dags :)

2011-05-26 @ 10:58:34
URL: http://viccivicci.blogg.se/
Postat av: mami

Jag tycker charlie är bättre för de klingar helt olika för katterna att lystra till. Dessutom väldigt ovanligt kattnamn... och lite av "mamis" andranamn ;)

2011-05-26 @ 15:40:48
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0