Blogg- & Facerape

Jag är nog en väldigt bra lärare, eller så är Johan en väldigt bra elev. Han lyckades åtminstone sticka, lyckades göra rätt på första försöket. Nästan så att jag är lite stolt.
!
PVK'n visade han ju igår i sitt bloggrape, han fann det väldigt underhållande. Jag vet inte om jag håller med. Tycker att sådant är rätt töntigt. Även hans facerape: "SÅ! Nu är biljetterna bokade! En vecka på Rhodos i Juli, gud vad jag taggar!!!!" Förstår inte riktigt meningen med att göra sådant om jag ska vara riktigt ärlig.

Ikväll blir det att grilla, även spela kubb som det verkar för tillfället.

Kommentarer
Postat av: mami

Haha... såg ju direkt att du hade "hjälp" att skriva" ler....

2011-05-28 @ 13:38:50
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0