2 poäng extra

Det är fascinerande hur duktiga ni är på att besöka min blogg trots att jag inte uppdaterar! =)

Det har varit fullt upp ett tag. Deadline för tre inlämningsuppgifter var nu tisdagnatt, så hela måndag och tisdagkväll satt vi bänkade hemma hos Henke och skrev febrilt. 00.04 skickade jag iväg sista uppgiften, så nästan i tid! Duggan klarade jag, kors i taket! - så två extra poäng med till tentan.
Alltså, det är som att varje gång jag jobbar tar jag på mig mer jobb. Men det är väl bra på sätt och vis, att man gör nå nytta.

Vissa kanske undrar hur jag klarar mig utan mina onsdagsmöten? Well, förvånandsvärt bra. Förmodligen för att jag knappt hunnit landa och ta det lugnt. Det är först nu det är lugnt igen - på tiden!


Även om jag har haft två grymma praktikplatser så känns det faktiskt skönt att det är över nu.

Tenta 1 Juni,
Börjar jobba 7 Juni.

Idag ska jag nog ut med Jonny och leka top model igen, samt låta honom leka top model. Det är som roligt!
Sen måste jag städa någon gång snart, innan imorgonkväll - verkar som det blir förfest här innan utgång då. Trevligt =)


Får se vars vi ska och ta bilder idag?

Kommentarer
Postat av: C

kommer bli awesoooome :)

2011-05-20 @ 11:26:34
URL: http://clott.blogg.se/
Postat av: mami

Grattis hjärtat <3

Fullt upp, vilket jag minsann fått erfara ;)

Älskar dig <3

2011-05-20 @ 11:41:00
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0