En underbar helg!


Tiden går snabbt, snart kommer de 10 veckorna praktik vara över. Syster har åkt hem till skogen igen, möttes av dessa lappar när jag kom hem och hon hade åkt iväg. Tyckte det var rätt gulligt ;)
Sista kvällen hon var här såg vi den sista saw filmen. Ingen av oss hade sett den ännu, det känns inte som en film man ser ensam. Jag tyckte ändå den var rätt bra, som de andra saw filmerna iofs, men jag gillar ju dem så. Det var skönt att ha syster här, fastän jag inte alltid var så social. Det behövdes som inte, man kunde bara vara.

I fredags efter praktiken var jag jätte trött, så det blev en powernap. Efter det kom Billy hit och vi åt en väldigt sen middag. Blev inte förrän kring kl 21 det blev mat, men gott var det! Fick sedan spöa honom i Mario Party 3 på N64 :)

Lördag blev det att ranta runt rätt mycket med Robin. Vi var på stan, Ersboda och Strömpilen. Jag lyckades köpa mig en ny bäddmadrass, så nu är min säng inte stenhård faktiskt. Jag sov då gott inatt, så lite skillnad kanske den gör =)
Sedan blev det födelsedagsfest hos min underbara Elin. Jag och Thomas skrev två låtar till henne, den första var rätt fin med melodin från skönheten och odjuret. Dock har jag inte texten på den. Den andra däremot, det var mest tjoller men det var roligt. Ska höra om jag har tillåtelse att lägga ut den här ;)
När vissa drog ut på krogen drog vi hem till Marcus där vi (läs Henke) gjorde scones. Det var så himla gott, som vanligt när Henke lagar/bakar någonting. Blev en sen kväll, men det var så himla trevligt, jag var nöjd. Kändes skönt att få vara med sitt "gäng" igen :)

Idag har jag inte ens sminkat mig, så mycket har jag gjort. Eller jag har städat och tvättat. Ätit endast en macka också, så jag är hungrig. Hmm.. Tror jag ska uppsöka köket med min kära vän datorn nu :)


I väntan på bussen.

"Du doftar du.. Lugn och varm... Och trygg!"

"Tack och sovgott. Well, du är ju du efterallt, det räcker väl för att säga tack maybe."

Kommentarer
Postat av: mami

Älskar dig hjärtat<3 Tack för att jag fick hem dotra hel och nästan frisk ;)

Längtar vansinnigt efter dig. Det är game games i Vännes sista helgen i mars tror jag, så det låter som om pappa och Christina, ev Erika tänker komma. Om jag orkar, får vi se. Men är det ok att det rasar in en bunt med familjens medlemmar, ev, ska du boka extrarummet?

Kolla upp med Christina vilken helg det är!



Älskar dig prinsessa <3 Hoppas du inte är som prinsessa på ärtern som behöver 30 madrasser och ändå känner av ärtan! fniss....

2011-03-14 @ 00:08:49
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0