Dvala?

Oj, det här är helt klart rekord. Idag har hittills 101 st besökt den!

Idag har jag gått runt i dvala, inte riktigt varit trött men ändå helt utmattad. Jag har inte varit mitt vanliga jag. Har fått förfrågningar varför jag är så tyst. Men det finns ingen anledning, jag är bara helt slut, jag måste få vila ikapp. Det har varit så mycket som legat och tryckt, som jag antar vissa delar fortarande ligger och trycker.

Även om det är skönt att inte ha några direkta band till honom längre så känns det på något sätt ändå konstigt. Att inte kunna ha kontakt med sitt ex överhuvudtaget, någon som man lagt ner så mycket kärlek och tid på. 

Men här avslutar vi detta kapitel och börjar på nästa. På tal om det, vad kul det skulle vara att fortsätta på min bok!



Kommentarer
Postat av: mami

Du fick nog en hel del av mammas läsare att "besöka" dig...

Och JA, dax att fortsätta på boken...Du VET mer om om vartifrån "halsbandet" fick sin grund ;)



älskar dig <3

2011-03-02 @ 08:49:06
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0