Mammas gamla klänning

När jag var hemma gick jag igenom lite av de kläder som jag fortfarande har hemma. Jag hittade då mammas gamla klänning som jag fick i ettan på gymnasiet, på tiden när jag var mer manlig än kvinnlig. Jag tyckte att klänningen var alldeles för färgglad, och herregud vad kort den var man visade ju allt, och dessutom sjukt urringad?!

När jag provade den nu, tyckte jag att den var super söt, inte alls för färgglad, för kort eller för urringad. Jag gillar den helt enkelt. Min mobilkamera är dock inte bäst, men ni får se den ändå:



Det är egentligen i sommar jag har börjat våga ha klänning utan att ha nå strumpbyxor eller så, utan bara ben. Har dock fått skavsår mellan låren. Vill bara tipsa er om samma sak som mamma tipsade mig om, någonting som fungerar väldigt bra!
Dagens tips: Smörj in med olivolja mellan låren så blir det inte skavsår. Och varför inte passa på att smörja in hela benen så att de glänser?

Idag har jag traskat runt med Viktor på stan lite. Jag köpte ett par jeansshorts, en sommarklänning och en mascara. Sedan åt vi middag på Black Country Kitchen, mums!


PS. Nej, vi köpte inte dessa brills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0