Hemmavistelsen

Tiden hemma i Järvträsk gick snabbt som vanligt.

Torsdag.
Ankomst till Järvträsk. Träffade familjen och Alva med hennes valpar. På kvällen var vi ut en sväng och pimplade från båtkanten men det var meste mört, vilket inte var så fränt.

Fredag.
Åkte upp till Arvidsjaur på förmiddagen eftersom att Erika skulle till tandläkaren. Sedan kollade vi runt lite på marknaden som var samt all rea som var i affärerna dagen till ära. Jag hittade mig en fin myströja på Mimmis. Hem och blev fotad med Viktoria hemma i Järvträsk. Blir spännande att  få se hur alla bilder blev =)

Lördag.
På kvällen var det dags för Nattivalen. Kvällen började med middag hos Edlunds för att sedan dra vidare på förfest och sedan ut på nattivalen. För egen del tyckte jag att det var för mycket folk på för liten yta, så jag var lite less. Men han träffade gamla vänner i hemmatrakterna så =)

Söndag.
Kvarnfest - anledning att jag skulle hem från början! Mysigt som vanligt, och 38onde året det inte regnar där ute i skogen :) Det som var fränast den dagen var dock att jag blev tvåa i pilkastningen! Jag låg dessutom etta väldigt länge. Christina var även hon förvånad och utbrast: "Men vaa? Jag visste inte ens att du kastat pil någon gång." Well, jag är lika förvånad som henne. Nybörjar tur kanske.

Måndag.
Det är inte riktig sommar om man inte får rökt abborre, så det fick jag innan jag åkte tillbaka till Umeå!

Som vanligt är det trevligt att vara hemma, men det är även rätt skönt att återvända till Umeå. Här tar inte varmvattnet slut när man duschar åtminstone ;)

Kan ju börja med att visa några bilder som Viktoria tog:





Kommentarer
Postat av: mami

Välkommen hem igen <3

2011-07-12 @ 14:32:32
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0