Dagens fina


"Har alltid tyckt att du är så snygg o vacker och het! Tänkt vad du gått så långt i ditt kämpande för frihet på dina egna villkor. Men det du börjar våga tro om dig har jag alltid känt i dig! Att du är värdefull, underbar, så sjukt snygg och älskvärd min vän! Älskar denna flickan då, och än mer idag för vad du blivit och är! <3"
Avsändare: Curry Namnam
27/7 15:09


Jag är rätt säker på att jag pratar för alla när jag säger att man blir glad av att få höra att någon tror på en. Att någon tror att man kan bli någonting mer, att någon tror att man kan lyckas.
En patient sa till mig att jag borde läsa vidare, att jag borde bli någonting mer, för att jag har huvud för det och jag har ett lugn runt mig. Patienten sa även att denna skulle memorera mitt namn så att när jag blir författare ska denna person läsa min bok. 
Någon gång i framtiden, då ska jag bli någonting mer än bara "vanlig" sjuksköterska.

Nu har jag hunnit duscha och ansiktsmaskat mig, så dags att slå igång ett avsnitt One Tree Hill att somna till =)

Kommentarer
Postat av: mami

Men så klok patient! Jag vet ju redan att du ska bli författare också <3

JAG TROR PÅ DIG. Gjort sedan du visade första tecknet på att finnas i min mage...(dvs när jag började må illa innan jag ens skulle ha mens, så förstod pappa att du var på G, men inte jag ;)

Älskar dig min bebis.*Fast du är stor nu...

2011-07-28 @ 11:10:26
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0