Utvilad

Inatt sov jag nog ikapp mig litegrann, sov 10-11 timmar. Har sovit alldeles för lite sista tiden som Thomas ständigt påpekar. Men nu är jag utvilad och alert! Som sagt, jobb idag 12-21.15, sen får vi se vad som händer. Någonting hittar man alltid på om man vill.

Igår var jag över till Elin en sväng, åt ostkrokar och myste. Var ett tag sen sist men, jag gillade det! Jag är inte så van att ha tjejkompisar, så det känns lite nytt. HAHA!

Jag saknar mina högklackade skor, att ha stylat hår, fina kläder. Nu ett tag, jag har varit helt förslappad. Haft gympaskor, stora tröjar, inte orkat fixa håret. Är bara så jobbigt med högklackat på vintern, iaf de jag har just nu för det har absolut inget mönster på undersidan.

Kommentarer
Postat av: mami

Kanske det är så älskade hjärtat, att du börjar hitta tillbaka till Sofia och inte är den som du tror du bör vara. Att du faktiskt är vacker och ser underbar ut i mjukisbyxor, stortröja och gympaskor.

Att du inte längre behöver den yttre attributen för att stärka ditt självförtroende utan börjar inse att du har ett värde utan?!



Älskar dig!

2011-01-08 @ 13:59:05
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0