Heldag

Blev en heldag till slut. Började med beachvolleyboll, vilket jag inte alls var särskilt taggad på. Så sjukt trött! Förmiddagar fungerar jag verkligen inte lika bra som resterande tid på dygnet. Nåväl, jag överlevde ju åtminstone. Efter en dusch på Iksu kände man sig betydligt fräschare och redo för en snabb sväng på stan. Sedan har vi; Jag, Thomas, Anders, Marcus och Henke varit hos mig. Åt tacos till middag, försökte plugga litegrann inför morgondagens tenta och spelade kort - hjärter.

Nu är jag så fruktansvärt trött. Så jag tror att jag ska slå igång en film att somna till, kors i taket! Men mina serier har ju inte börjat om efter juluppehållet så det får bli film ändå. Dessutom är det lättare att somna till en film än en serie.

Nåväl, roligare än så blev inte det här inlägget, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0