Fyrtal

Kom väl inte i säng särskilt tidigt igår, kring 5-tiden for vi från Thomas. Vi spelade inte klart Chicago igår för alla var så trötta, men jag lyckades än en gång få fyrtal, denna gången i ess! Så jag har fått fyrtal 4 gånger på de 3 gånger vi spelat. Henke uttryckte sig som så att "Hade det här varit vilda västern hade du blivit skjuten." Ja, jag kan var kanske lite kaxig när jag fick det men inte såååå kaxig!


Jag känner verkligen INGEN motivation alls att fara och vara med tanta. Att jobba en dag eller en  kväll, det gör jag gärna. Men just att fara och vara med tanta, det är så jobbigt. Och det är jobbigt att hela tiden ha på samvetet att jag borde fara dit. Plus att hon har blivit så mycket tröttare så hon orkar inte alls som tidigare.

Kommentarer
Postat av: mami

Ja, tur i spel har du alltid haft. Det är nog en viss skicklighet i det trots allt :)

Även om det känns tröttsamt med "tanta", så bara att du är där- även om du bara kammar hennes hår, håller henne i handen, bara ger beröring, så är det guld värt för hennes instängda själ!

Älskar dig!

Puss <3

2011-01-15 @ 18:20:14
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Thomas

DET ÄR HELT SJUKT...det är fett inte rättvist!!!! Fyrtal på fyrtal på fyrtal...GAH!!!!

2011-01-17 @ 01:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0