Rädda kissekatter




Haha, Sofia var förbi med nå papper och då hade hon med sin hund. Katterna hörde att det var en hund vid dörren och de flög iväg. När jag kommer in i vardagsrummet hittar jag dem långst uppe i klösträdet BÅDA TVÅ! Att de ens rymdes där. Jag fick mig då ett gott skratt ;)

Igår blev som sagt jag och Henke bjuden på julbord på Bistro le Garage av Pappa och Annika, som tack för att vi är barnvakter. Vilket fantastiskt julbord, det var jätte mysigt, det kändes lyxigt. Well, jag var väldigt nöjd med maten. Speciellt fisk-bordet, mums!
Sedan åkte vi hem till mig och spelade lite Canasta (vilket vi tjejer vann, igen!). När Pappa och Annika for stannade Henke kvar och även Viktor kom hit en sväng. Igår var en väldigt trevlig dag helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: mami

Mammas flicka!!! FISK!!!

Antar att rebenspjällen inte var lika goda som mina, eftersom du inte nämnde dem! ;)

Ses snart! Puss <3

2011-12-05 @ 12:06:49
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0