Julklapparna börjar slås in


Vi har nu slagit in lite julklappar, dock må jag säga att katterna inte var till så mycket hjälp även om de var väldigt aktiva i sina försök. Dock måste jag öppna två av paketen och ta bort prislapparna.. Tänkte på det innan men glömde det helt när jag slog in dem. Värt!
Eftersom min 71-åriga farmor inte läser min blogg tänkte jag tipsa om vad jag tänkt ge henne i julklapp så kanske ni själva får någon idé vad ni kan ge till en kär vän/familjemedlem eller varför inte partner?
Jag har tänkt anordna en "hemma-spa-dag" för henne. I mitt hemmaspa kommer följande att ingå: Hårrinpackning för torrt hår, peeling till ansiktet, återfuktande ansiktsmask, nagelfilning + myrolja för att stärka naglarna, peeling av händerna, handkräm som masseras in, eventuellt fotbad och filning av fötterna, foot scrub, fotkräm som masseras in. Och till detta ska jag även försöka fixa någon stämningsfull musik.


Kommentarer
Postat av: mami

Underbara du... tack för kortet... nu längtar vi ännu mer efter dig <3

2011-12-13 @ 21:54:55
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0