"Jag gör ingenting!"

Innan jag påbörjade dagens C-uppsats skrivande var jag på ett möte. Min person sa att det tycktes verka som jag mådde mycket bättre nu, och hon frågade vad jag gjort sen sist jag var där (2 veckor sedan). Jag svarade "ingenting!" Jag upplever verkligen att jag gjort just ingenting, men samtidigt beror det väl på vem man jämför med. För att vara mig är det ingenting, men hon skrattade och sa att det lät som jag ändå hade hunnit med en hel del.
Jag är ju en periodare och just nu känns det mesta väldigt bra, trots att jag inte gör någonting (förutom nöter väldigt mycket serier). Kanske är det att julen närmar sig som får mig att må så bra, julafton är ju den bästa dagen på hela året!

Och dessutom får ju dessa småtroll mig att må väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: lisa

Du må väl vara den sötaste som skicka kort även i år. Det tyckte jag var riktigt gulligt.

Kära modern tackar innerligt!

2011-12-13 @ 18:31:31
URL: http://mrslisa.blogg.se/
Postat av: mami

Tror faktiskt det är för att du ska hem! Här är din djupaste trygghet och du vet att du är innerligt älskad bara för att du är du.... vårt barn/syster/barnbarn... Välkommen hem <3

2011-12-13 @ 21:58:01
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0