Oplanerat x flera

Igår var det inte mycket som blev som det var tänkt. Råkade vakna 50 minuter innan jag skulle sitta nere hos frisören - oduschad, osminkad och ogett katterna mat. Jag hann just så pass må jag säga.
Skulle färga de lila slingorna igår, de ser inte alls lila ut, så jag måste fortsätta köra med den lila hårinpackningen för att få rätt effekt. Frisören beklagade sig och sa att jag får tänka om till nästa gång, då mitt hår har tagit för mycket stryk av tidigare gånger. Så jag får vara lila tills jag är less att alltid duscha med handskar och den lila färgbomben.
När jag satt hos frisören kontaktade de mig från jobbet på tomtebo. Jag sa att tyvärr kan jag inte jobba kvällen eftersom jag ska på middag hos en vän. Men till slut blev jag övertalad, det är ju trots allt pengar! Så jag hamnade på jobb igårkväll.
Köpte även nå tavlor som en kille lagt ut på blocket. De var större än jag trodde så vet inte om min plan fungerar. Var även och köpte svart papper som jag kan ha som bakgrund i min ram innan jag gör ett collage. Får se när detta blir av dock.

Ikväll ska jag prova på ett pass på Iksu - Aqua Power. Hur nu detta ska gå?!


Det är skönt att ligga i tvättkorgen, undetecknat: Caesar.

Kommentarer
Postat av: mami

Ack, du börjar låta allt för lik din mor...anna virrpanna ;)

Puss hjärtat <3

2011-08-31 @ 07:50:20
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0