Lite nytt i vardagsrummet

Väldigt lugn kväll på jobbet, lite patienter. Hade egentligen fått gå hem kvart i åtta men fastnade först och pratade med personalen och sedan med en patient. Fantastiskt trevligt ändå! =)
Känns både skönt och tråkigt att det snart är över. Nog kommer jag längta tillbaka och sakna vissa saker. Kommer dock att njuta av att sova, frågan är bara hur fort jag blir less på att vara ledig.

Tänkte egentligen meste visa hur mitt vardagsrum ser ut nu, eller åtminstone nya mattan och bordet. Visserligen är bordet snäppet ljusare än tv-bänken, men det är ingenting jag stör mig på.

Allt lurv kommer inte att synas lika mycket längre, och det känns skönt! Dessutom kändes det som det blev större när jag tog bort svarta mattan :) Fördelen med detta soffbord förutom att det är stabilare är att det är lite större än det som var tidigare - vilket är bra då vi är många som äter här ibland och vi då parkerar runt soffbordet.

Kommentarer
Postat av: mami

Blev jättefint. Mera du =) Längtar efter dig <3

2011-08-14 @ 08:24:38
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh Sofia tack detsamma din fantasiska människa!

2011-08-14 @ 19:24:41
URL: http://mrslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0