Du kommer aldrig hitta en bättre kille..

Datum: 2010-08-20 10:02
Jo tänk efter för faan på vad du gjort mig???? Det var ingen spaweekend iaf. Och jag skulle bara vilja krama dig och sen aldrig mer se dig, och jag skulle försöka hålla mig från att spotta dig i facet.
Datum: 2010-08-26 20:12

Men en sak är säkert, du kommer aldrig hitta en kille som du får klämma finnar på, som gärna lagar god mat till dig när du vill, stiger upp med dig på morgon för att fika med dig och säga hej då, ingen kille kommer du nånsin få sån sex son vi hade, ingen som kan få dig att skratta när du är som mest ledsen som alltid fanns hemma för dig i vått och torrt, vi kompliterade varandra så jävla bra, vi var ung jag var dum och det tog ett år och 4dagar fängelse innan jag blev den perfekt killen för dig som inte bråkade som vi gjorde då, men som sagt du sa du älska mig ena dagen och andra dagen slängde du mig i fängelse, säker på att dina kännslor för mig var 100% starka för isf hade du ringt rehab istället för polis för älskar man nån så står man vid dennes sida fastän den är sjuk och beroende av droger, men rehab hade fått mig frisk och bra och inga mer humör svängningar men du kastade mig i fängelset, ok du kanske älskade mig en gång i tiden men du måste vara ärlig, du har inte älskat mig sen februari minst:)

Att jag inte kommer att hitta någon bättre kille än honom fick jag ofta höra. Eller rättare sagt, jag fick ofta höra att jag inte kommer att hitta en kille överhuvudtaget som skulle stå ut med mig.

"Du kommer aldrig att hitta någon som kommer älska dig så som jag gör."
"Du kommer aldrig hitta någon som står ut med dig, du som bara har killkompisar och sover i pyjamas."


Verkligen ständigt visa hur lite man är värd. Psykisk misshandel kallas det tydligen. Det psykiska är det som är jobbigast så här i efterhand. Det fysiska försvann ju i och med att han försvann. Men det psykiska finns fortfarande kvar. Det har gått rätt länge nu, så ofta är det rätt bra och jag lever ett relativt vanligt liv, men det finns alltid kvar.

Han däremot var guds gåva till mig...
Han sa att han alltid var hemma och väntade på mig, lagade mat åt mig, tog hand om mig. Well, han var arbetslös och hade i princip inga vänner så han var bara i lägenheten om dagarna.

Kommentarer
Postat av: mami

Ja, tänk så långt man kan sjunka. Att klänga sig fast vid någon annan för att existera och sedan inte själv se att man själv inte är "någon" utan en partner?!

Men tack och lov är det inte ditt problem längre!

Det viktiga är att du lär dig i själ och hjärta att allt han sagt, både det vackra och det smärtsamma; allt var bar illusioner, lögner för att få HONOM att må bättre. De orden hade ingenting med dig att göra.

Det är ord, som han kommer att använda om och om igen som ett kassettband som går runt, runt!

Glöm inte det!! ; De orden har ingenting personligt med dig att göra!

Älskar dig!



2011-04-19 @ 09:15:01
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: ...

Om detta är sant, vilket jag tror så låter det väldigt likt F ...

2011-04-22 @ 19:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0