Kicks

Vaknade av mig själv just före kl tio imorse. Tänkte att jag skulle hinna med så mycket idag eftersom jag hade så mycket tid nu! Jag steg upp och satte igång vatten och socker som ska koka upp så man kan göra mormorssaft. Well, det var ju ett bra drag. Förutom att jag glömde bort det där och det bubblade på rejält när jag hörde ljudet av någonting som bränner fast. Klibbigt på golvet hann det också bli.
Att dammsuga och skura blev då dagens uppgift. Bytte även sängkläder och la på överkastet så jag inte får så mycket katthår överallt.

En promenad ner till stan med Robert blev det sedan. Strosade efter honom när han shoppade på ica. Efter det sprang jag några ärenden själv i väntan på Roger. Några refills till mina klädvårdsrullar hann det bli och sedan shoppade jag upp mitt presentkort på kicks som jag fick av tanta och hennes man.

Sminkborttagning och ansiktskräm som tydligen ska vara bra. Samt en ny sorts vattenfast mascara :)


Tänkte försöka att inte vara så svartklädd idag, som jag oftast är så idag var jag lila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0