Bekräftelse

Ibland blir man rätt glad, hedrad. Att bli bekräftad, det känns bra. Jag försöker att så ofta som möjligt bekräfta mina nära och kära. Att bli bekräftad.. Det blev jag alldeles nyss. Detta är kopierat ur Jonnys blogg:

För en stund sedan fick jag dessutom ett sms från Sofia. Blev glatt överraskad när jag läste det. Trots viktnedgång och skatteåterbäring så var ändå det sms:et den bästa överraskningen idag. Utan att lägga upp sms:et på bloggen så kan jag säga att det var väldigt fint (ville bara ge henne en kram där och då). Det är alltid kul att höra fina saker om sig och veta att man uppskattas! Speciellt när det kommer sådär bara ändå.

För övrigt så tycker jag att Sofia är bra på att uttrycka sin uppskattning för människor, vilket jag avundas lite. Jag önskar att jag var lite bättre på det själv.
Det är ju faktiskt inte svårt att berätta för de man bryr sig om att man gillar dem. Även om det är underförstått på något vis så känns det bra att få höra det. Bättre än man tror :)

Kommentarer
Postat av: mami

Ja, tänk om vi alla var mer måna om att visa att vi bryr oss om än att prata "skit".

Jag tror du fått en bra "gåva" i arv =)

Visst är det underbart att få bekräftelse på att människor blir glada av det också.



Puss min lilla prinsessa. Jag älskar dig <3

2011-04-03 @ 00:05:35
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Thomas

Ja bättre mor kunde han inte haft :D Och du har nog en go son också :) Eller VI ;)

2011-04-04 @ 09:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0