Alonetime.

Idag har jag ätit middag ensam, vilket breakthrough! Medan jag åt började jag även läsa sista twilight boken igen, har som haft paus sen jag såg att en hel "bok" skulle handla om Jacob xD Annars tvättar jag just nu, ska ta och städa också. Är inte vackert här nu!
Nollningen fortsätter, avslutas på tisdag med lillsittning tema "ursäkta jag kom fel", och jag har beställt en outfit till det ;) haha.

I fredags var jättekul. Först vare kareokekväll på krogen krogen och sen när vi skulle på corona sprang vi lite i rondellerna och så. Var så himla flummigt, kan inte förklara hur kul det var. Är bara vi som var med som förstår. Togafesten i tisdags var också trevlig, roligt när massa sjuksköterskestudenter kommer iklädda vita lakan ;)

Har även hunnit med att jobba lite. Jobbade lördag som hela dagen och sen igår kväll. Det är som mysigt att jobba men jag är lite less ibland. Kanske för att jag är så trött ;p

Nu kan jag ta och berätta lite om Dexter också. Han har vuxit och blivit en stor pojke. Han har börjat få balls så han är lite rastlös mellan varven. Men han har också blivit mysigare. Han kan ligga i knäet  medan jag sitter vid datorn, bara ligga där som en liten boll och kurra. Igår när jag kom hem hade han nog saknat mig tror jag. Han följer ofta med in på toa, han vill ju vara där man är, men igår när jag gick på toa hoppade han upp och låg och kurrade i mitt knä där också! Lilla söt-palten :') Dock har han fått nå konstigt för sig. Han brukar sitta uppe på handfatskanten medan man borstar tänderna, tvättar händerna eller dylikt. Men nu har han börjat kissa i handfatet också! Förstår inte varför xD
Tjockisen och Thelma är fortsatt mysiga, har nog även blivit lite mindre skygga sista tiden. Härdade av allt folk som varit här. Det är så mysigt att alltid ha någon att komma hem till, och i princip varje natt sover alla tre i sängen med mig. Tur jag har en dubbelsäng så vi ryms allihopa ;)

Jag ser verkligen inte mycket på tv. Hade helt missat att idol började i tisdags, och jag som ser varje program. Så igår efter jobbet såg jag både avsnitt från tisdag och onsdag, så idag ska jag se när det faktiskt går :) 

Avslutar med nå bilder sen jag var hemma sist, dock endast tagna med min gamla dåliga mobilkamera :p


Dexter och Alva ute i det gröna.


Sofia sponsrad av Eklunds ByggRörElse, när vi skulle ut och fiska :p

Kommentarer
Postat av: mami

Självklart är du det... du är ju t.o.m tillverkad av Eklunds ByggRörELse...

I allafall en del av den...Puss

2010-09-09 @ 21:06:29
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0