Ursäkta, har jag kommit fel?

Igår var det lillsittning med temat "Ursäkta, har jag kommit fel?". Tyckte det blev ett väldigt bra tema i slutändan eftersom att man verkligen kunde klä ut sig till vad man ville. Och det var verkligen alla olika utstyrslar! Vi fick även bevittna ett bröllop mellan Thomas och Elisabeth, väldigt fin ceremoni! Sen sjöng jag två låtar på kareoke - "Mamma mia" tillsammas med Recy och Sofia, "Värsta schlagern" tillsammas med Thomas. Tycker ändå att min och Thomas duett var fin, med rörelser och allt ;) Sen fick jag även en ros av bartendern, det var lite gulligt =) Hade tänkt sitta still hela kvällen och vila mitt knä, men igår ilade det bara lite så kunde inte hålla mig från att dansa litegrann. Idag känns det i princip bra faktiskt!

Blodig sjuksköterska!

Häromdagen fick jag ett sms av min gamla gymnasielärare. Ett väldigt gulligt sms som avslutades med "Har du bullar i frysen eller ska jag ta med mig? Är i Umeå fred till sönd." Så han ska komma och hälsa på här ihelgen. Ibland krävs det verkligen inte mycket för att bli glad, bara veta att man betyder någonting för en annan människa!

Nej dags att stiga upp ur sängen nu. Kanske prova ta ett bad, ensam, för första gången sen jag var typ 10år? Känns omotiverande men det är ju skönt med värme så. Sen måste jag ju städa igen, förfesten var här igår.. IGEN! Men samtidigt gillar jag att vara här, finns mer att göra här åsså äre nära till allt =) Dessutom behöver inte katterna vara ensamma då.

Kommentarer
Postat av: mami

Hjärtat... du har nog ärvt genen.. borta bra, men HEMMA bäst!

Jag förstår vem som sms.at dig;)

Den där utstyrsel passar nog inte in på praktiken... skulle tro de skickar dig till en mer "sluten" avd. i så fall... haha...Men lite roligt är det ju att leka med tanken...

Älskar dig!

2010-09-15 @ 13:54:39
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0