Snart helg igen

Igår tog jag med mig datorn in i badrummet, slog igång avsnittet av Idol som jag hade missat och la mig i badet. Näe, jag tycker verkligen att det är överskattat. Det är ju skönare ligga i sängen och se, då kan man ligga hur man vill, man kan gå och hämta saker när det behövs.

Idag hade jag tänkt fara och vara med min tanta men det passade inte idag tyvärr. Måste nog fara och göra ärendena ändå. Ska fixa en födelsedagspresent till hennes man som fyller år på söndag =) Dessutom ska jag göra en powerpoint till seminariet imorgon. Kanske är bäst att inte skjuta upp det alltför länge.

Alltså veckorna går så sjuuukt snabbt! Jag förstår inte var tiden tar vägen ibland. Redan på måndag ska vi ut på praktik. Jag gruvar mig för att börja 6.45.. Usch, jag är verkligen ingen morgonmänniska. Men snart är det helg, och jag hoppas att den här helgen blir som jag vill för då blir den bra =)


Det bästa man har sätter man på bordet? Dexter brukar hålla mig sällskap när jag fikar/äter :)

Kommentarer
Postat av: mami

Papi skulle bli "vansinnig" om han skulle behöva ha en katt på köksbordet...;)

Tur du får göra som du vill!

puss!

2010-09-16 @ 15:18:41
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0