Bättre?

Sa jag verkligen att det kändes bättre i bulan? Jag tror jag tar tillbaka det. Alltså så här ont gjorde det inte ens när jag föll i trappan och mina ben var alldeles blå och uppsvällda. Ska ringa vårdcentralen imorgon så får vi se vad som händer. Mamma tycker operation, blir det bättre då så kanske det är lika bra men jag är lite skeptisk mot sånt. Jag har aldrig opererats tidigare, har knappt varit till läkaren. Så det känns läskigt. Och jag vill verkligen inte hoppa på kryckor, det skulle jag inte klara av xD Nej hoppas det inte behöver bli så drastiskt.

Idag gjorde jag riktigt middag till bara mig själv - renskav och potatis. Tredje dagen i rad jag äter själv, och innan det hade jag i princip aldrig gjort det. Tror min ensamhets-rädsla har börjat försvinna, om inte försvunnit helt. Vad duktig jag är! Haha. Har inte gjort så mycket vettigt idag, suttit vid datorn meste. Har fortfarande på mig pyjamas, och kommer ha det resten av kvällen, orkar inte byta om, bara onödig smärta för det ;p

Nu är Roger på väg hit. Länge sedan vi sågs, varit så mycket annat med nollningen. Kanske blire att se Beck - levande begravd. Har ju inte sett den än. Så då skulle det vara andra filmen jag ser efter kvarnfesten! Och musik lyssnar jag på igen, knappt att jag reagerar på dom låtar som förr var omöjliga att lyssna på. Jag tror jag håller på att vara bra =)


Min bäbis ;D

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Sorry att jag inte såg din kommentar förrän nu. Det var pizzabuffé (med salladsbuffé) på Ronyas eller vad det nu heter, pizzerian som ligger på Vasaplan, precis vid tre kronor. Vi köade i typ 40 min innan vi fick gå in men det var det lätt värt. Tror de har öppet till åtta ikväll, om du skyndar dig så hinner du dit och käka :)

2010-09-14 @ 18:20:55
URL: http://matildalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0