Vampire Diaries

Nästa avsnitt kommer inte förrän 2 december?!
Det är ju jättelänge, hur ska man klara sig till dess? Börja se den från början? Fast det har man inte riktigt tid med egentligen.. Kollat några klipp på youtube, här är två scener med två av låtarna som är så bra i serien;






Det är sååå fint, jag är på riktigt kär i den här serien! Hur man nu ens kan vara det?

Ikväll har jag inte gjort mycket vettigt. Åt mat just före kl22 och såg grey's anatomy. Ibland är det väldigt skönt att ha såna dagar. När man går runt i mössa hela dagen för att man inte orkar fixa sig, när man bara sitter vid datorn och slöar hela kvällen. När man själv har valt det. Vald ensamhet är skön, påtvingad är jobbig. Att vara ensam ett tag och dola på vid datorn tycker jag faktiskt är rätt skönt. Att sova ensam däremot det är rätt tråkigt. Tur att jag inte behöver sova ensam! Här i Umeå har jag mina bäbisar och hemma i Järvträsk har jag oftast Alva (våran hund).

Nej, jag har inte mycket att skriva nu egentligen. Gillar fortfarande feedjit. Det är mycket folk från Umeå som är in och läser, som man inte alls kan gissa vem det är, sen nu har jag någon från Köping, Pajala och Stockholm som jag inte alls vet vem det kan vara. Ibland är det rätt många som läser min blogg, eller iaf ögnar igenom eftersom jag skriver så mycket. Hoppas det ibland är intressant för er åtminstone ;)

Jag som hade tänkt sova snart, men nu skrev flera på msn. Blir nog uppe en stund till iaf ;)

Kommentarer
Postat av: rebeckali

Hejhej! Känns lite fånigt det här men visst var det du som kommenterade min blogg angående förhållande osv? Kan väl bara säga tack för kommentaren, jag vet att det finns en vändpunkt men väntar bara på att den ska komma, livet kan inte vara en dans på rosor hela tiden men när de inte är det, vill man inget hällre. Det är fler än jag som går igenom exakt samma som mig men ingen ha förlorat den personen som jag förlorade på det sättet som jag har gjort heller, jag fortsätter hoppas att ljuset kommer någon gång! Tack igen :)

2010-11-24 @ 01:34:58
URL: http://rebeckali.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0