Nya tavlan.

Nu har jag jobbat klart för i veckan; onsdag, torsdag, fredag och lördag. Dock var jag lite småirriterad igår morse. Hade planerat att fara till Strömpilen med tanta jag är ledsagare åt innan jag började jobbet, så jag hinner med lite timmar, det är bestämt hon ska ha 16timmar/månad?! Dessutom är hon så himla dement att man kan inte göra så mycket, hon har inte ro i kroppen att sitta ner många minuter och när man är i en affär KOLLAR hon inte, eller jo hon spanar in backen rätt bra. Och sen när jag väl planerat att göra någonting som tar lite längre tid ska hennes man ta med henne hem just då. Ändå säger han att "16 timmar är ju ingenting". Nej kanske inte om han aldrig varit med henne, men han är ju där rätt ofta så det är ju lite svårt att få hennes tid räcka till. Hon orkar ju inte hur mycket som helst heller.

Aja, kvällen blev då bättre. Hämtade Camilla långt bortinågerst (väst på stan) och sen for vi hem till mig och hjälptes åt tillsammans med Frida att göra kyckling-tacos. Det roliga med Camilla är att vi har som ingen kontakt med varandra, förutom när vi träffas, och det är ändå som att vi känner varandra hur bra som helst. Jag hoppas hon flyttar hit till hösten ^^ Sen satt vi tre meste och tjollrade tills Ardi kom hem och vi spelade lite Eye Toy =)


Här är min fina nya tavla =)

Hmm, nej nu ska jag kanske ta och duscha så jag ser ut som en människa idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0