Ny-tv'n och stalker-kisse.

Nu är Ardi inne på operation, och jag sitter hemma och väntar på att han ska säga att han är klar och ska bli hämtad. Tjockisen ligger och leker traktor bredvid mig. Hon har varit så söt sen Ardi for, hon följer mig vartän jag går. När jag tvärt satt mig vid stationära datorn hoppade hon upp på databordet, när jag gick och tog en bild på det fina vädret följde hon efter och så fort jag går tillbaka till sovrummet lägger hon sig bredvid och burrar :) Söööt!

Stalker!! ;)

Imorgon bär det av hemåt, och på torsdag fyller jag 20år. Det känns då inte ens så, tiden har gått så fort. Och nu kommer jag inte längre kunna åka buss på barnbiljett :( Men på torsdagkväll blire iaf kalas-middag och tårta ^^ Alla mina familjer ska vara där - Eklund, Edlunds och Widmans (farmor räknas in i våran familj).


Haha, när vi hedde in nya tv'n var tjockisen så söt och fundersam. När vi hade tjocktv'n använde hon den som trapp ner på golvet när hon var uppe i sitt klösträd som står till höger på bilden. Hon hoppade då först på tjocktv'n sen på bänken och sen ner på golvet. När vi hedde in den platta stod hon så länge och funderade hur hon nu ska  göra, stackarn :')


Anyway, här är ny-tv'n ;)


Och tv-kartongen var stor och spännande ;)

Läste mammas blogg för ett tag sen, och det är nu ett år sedan min älskade mormor dog. Och jag har fortfarande inte kommit över det, och jag saknar henne jätte mycket. Oftast går det bra, men ibland är det jobbigt. Typ när man jobbar och någon av gamlingarna säger någonting som får en att associera till mormor. Som en tanta kom och frågade om jag hade sett nå sticksaker, en sån som man ska ha när man ska nysta garn, en sån som mormor hade och jag hjälpte henne med när hon skulle sticka vantar åt mig.


Det är åtminstone fint väder idag =)

Kommentarer
Postat av: Idah

Vad ska han operera för något? Jonas opererades 8 på morgonen och när klockan var 18 på kvällen och han inte hade hört av sig blev jag jäääkligt orolig. Men han mår så himla illa efter morfinet så det var därför.. Men inge kul när de man älskar har ont :/ ..

2010-03-30 @ 12:41:12
URL: http://IdahPerman.blogg.sen
Postat av: Erika

Om vi ska ha kalasmiddag imorn måste jag ju råplugga på historian idag :o mormor <3

2010-03-30 @ 13:12:23
URL: http://erikaaeklund.blogg.se/
Postat av: Idah

Ja men det går nog bara bra för han :) .. Hehe aa men eller hur, vi har ju som gemensamma vänner/pojkvän också.. haha eller vi har inte gemensam pojkvän, du vad konstigt det där lät :P .. Men min pojkvän är din vän och hans vänner. haha anyway, vi får fixa något kul :)

2010-03-30 @ 19:22:22
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: Idah

Haha aah lite nasty kanske ;) .. ja men det vore ju inte helt fel det inte. jag gillar spel och jag äälskar katter så :D!

2010-03-31 @ 09:20:03
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0