Super Mario!

Det är ganska fascinerande vad sådant man lärde sig när man var liten sitter kvar. Christina sitter och spelar Super Mario 3 på 8-bits nu, åsså frågade hon vilken dörr man skulle ta för att få extra liv. Utan att ens vara i samma rum och se vilken värld hon var i så svarade jag "Femte dörren är extra livet och sjätte dörren är bossen."


Jag funderade på att fara till Arvidsjaur idag men jag känner att jag vill hem till Umeå. Till mina små kattbäbisar och min bejbi. Igår när man stannade av kände man att man längtade tillbaka lite. Däremot när man har haft fullt upp med annat har man inte riktigt hunnit tänka. Såå, det lutar mot att jag far hem ikväll, bara jag har skjuts till tåget (a)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Viktoria

Hej!

Är i final i en fototävling, rösta gärna :)

Gå in på bloggen för att hitta till hennes blogg :)

Kram

2010-06-19 @ 15:44:02
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0