SOMMARLOV!

Förra sommaren kändes inte som sommarlov, men nu - I can feel it!! Är ledig till midsommar, visserligen kanske jag kommer gå in och jobba nån dag då och då men det räknas inte. Dessutom har jag världens slappaste schema i sommar på jobbet (eller okej, kanske inte så värst, men om man jämför med förra sommaren!)
Och jag är också glad för att det känns som att tentan gick bra, det ska mycket till för att jag ska kugga den. Med andra ord - jag kan jobba som undersköterska i sommar = mer pengar! ;)
Och för det tredje har jag nu bestämt mig för att åka hem nästa vecka. Se balen och studenten och vara med där när det händer. Åsså träffa familjen. Liten semester typ? Haha.

Det som känns konstigt nu är att, jag har inget jag MÅSTE göra innan jag ska iväg ikväll. Jag kan göra precis det jag känner för och inte ha dåligt samvete över det. It's been a while. Visserligen har jag inte ofta gjort saker som jag måste göra, men jag har alltid vetat att jag borde.

Och Dexter håller på att bli så stor lillgrabben :o Han växer så det knakar och han blir kaxigare för var dag som går. Jag tror inte riktigt att han och Thelma har bestämt rangordningen än, så han är mest på henne. Tjockisen däremot, hon är redan högst i rang.

Och ikväll ska jag iväg och spela beach i Vännäs. Och Elin från min klass ska följa så det blir superkul! Jag känner mig på riktigt gott humör - SOMMARLOV! :D


Lill-Thelma :')

Kommentarer
Postat av: mami

oj så härligt att få rå om dig några dagar!

Ser fram emot det!

Älskar dig hjärtat!

2010-06-03 @ 18:08:34
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Fotograf Viktoria

Åh tackar, ja man kan ju alltid försöka :) Tack såå mycket även om det inte skulle bli!

2010-06-03 @ 19:17:32
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0