Umeåträsk!

Nu har det återigen varit ett tag utan att jag skrivit. Jag har som inte vetat vad jag ska skriva, för jag vet inte så mycket. Relationsmässigt är enda jag kan säga egentligen att jag hoppas att allt kommer att ordna sig! Haha, roligare än så var jag inte på den fronten!

I övrigt är jag tillbaka till Umeå nu. Det finns ingenting som Järvträsk, men trots allt så känns det lite skönt att få vara tillbaka i Umeå. Mitt place and everything. Och mina små bäbisar (katterna) är också glada att jag är hemma tror jag =) haha! 

Mätz har hunnit formatera om min dator, och han hade tydligen dragit många ramsor om min älskling innan allt var klart. Han hade t.o.m. dammsugit tangenterna för han tyckte det var för mycket katthår, och jag förstår inte vad han pratar om ;) Nu skulle jag bara vilja förstå hur man bränner ut ps2 spel? Jag får det verkligen inte att fungera, någon som kan? 

Har för övrigt köpt mig fotbadet från Clas ohlson, och det var ju för skönt!!


Idag har jag nästan bara sovit bort hela dagen. Men det var skönt! Somnade ikväll i typ en timme också, men det gick som inte annat, hade det så himla mysigt. Tjockisen la sig framför mig så jag fick hålla om henne åsså låg hon där och grymtade (ja, hennes kurrande låter som grymtande), och Thelma la sig ovanpå mig och kurrade (som en vanlig katt).
Haha, och idag när jag pratade med Ardi tyckte väl tjockisen att jag var för osocial med henne (eller så hörde hon att det var Ardi jag pratade med?), hursomhelst så började hon skälla på honom genom telefon. Haha, snacka om katt med personlighet!

Haha, jag har inte skrivit blogg på jättelänge, och ändå är det mer läsare varje dag än vanligt. How come?


Kommentarer
Postat av: mami

Undras varför alla dina vänner är så undrande över ditt liv och hur du har det. Det är ju så när man älskar någon och vill den personens det allra bästa i livet. Minns att vi alla spelar huvudrollen i vårt eget liv och att vi själva måste ha ansvar för den. Vi kan aldrig lägga vår lycka och framgång i andras händer utan det är bara vi själva som kan hålla i ratten. Sen om vi sköter vår egen framgång och lycka på ett väl sätt så speglar det av sig på omgivningen och ger ringar på vattnet.

"ord från Bibeln; Du ska älska herren din gud och din nästa som dig själv" Min tolknng;

"Du ska älska ljuset som bor i allt, och framförallt ljuset som bor i dig själv, då känner din nästa kärlek som finns i ditt hjärta"

Jag älskar dig, mitt hjärta!

2010-01-12 @ 07:59:38
URL: http://annasdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0