Keep on going.

Bara att isolera sig från omvärlden och fortsätta plugga idag då? Uääh! Jag är verkligen ingen pluggare! I övrigt sitter jag och funderar på hur mycket jobb jag ska ta på mig i sommar..

Inatt drömde jag en sjukt lång och detaljerad dröm (alltså, jag kom ihåg mycket när jag vaknade). Jag skulle gifta mig, men vem det var varierade, men de enda som var med i drömmen var Glommers-folk. Och jag hade långt blont hår! Namn ska jag nog utelämna här i bloggen, men det var verkligen alla i Glommers-trakterna.

Jag vill sola på sun tan, kanske ikväll? =)

I övrigt vet jag inte mycket mer än, we'll see.


Räknade pengarna i mina spargrisar, har lyckats samla ihop drygt 1200kr nu xD

Kommentarer
Postat av: mami

Du skriva ett mejl och skriva ner den så ska jag tolka den åt den om du inte lyckats göra det själv? Så tydliga drömmar har ett viktigt budskap!puss

2010-01-14 @ 22:20:50
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Tomsina

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-02-17 @ 07:55:30
URL: http://tomsina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0