Bildextra!

Har varit dålig på att lägga upp bilder så nu ska jag bara visa lite vad som hänt sista tiden :)


Gjorde en god jul tårta =)


Papparkakshus-bygge ;)


Sanna lekte med mitt face =)


Sanna har mycket smink!


Lilla julafton hos Feffo ;D


Var rådjur nere vi sjön en dag när jag var hemma =)


Årets tomtar i Järvträsk ;)


Josef och Bond.


Bond och Lindberg.


Nyårsmiddag med Viktor och Frida =)


Hos Feffo nyår.


Styrdans?


Love is in the air ;)


Julklappar! :D
* Myspyskuddar mamma köpt
* Presentkort på Mekka
* Eltandborste
* Grönt te
* Smink
* Smycken
* Pengar
* 5kg renskav
Osv..


Haha tjockisen gillade verkligen det där armbandet! xD


Mellandagsrea shopping!
* 2 t-shirtar från Gina Tricot
* Lång tröja från HM
* Lång kofta från HM
* Pyjamas från Cubus



Såja! Resten ska jag väl lägga ut på facebook sen när jag har tid. 
Alltså jag är så avundsjuk på dem som kan sjunga! Det är verkligen jättekul. Och jag som inte är så bra försöker sitta och sjunga tyst i kyrkan på julafton så jag får sjunga några jullåtar, dock kunde jag inte i år för jag pratade på målbrottiska! xD Fick nå låt-snuttar av en kompis nu, jag vill också kunna! Eller kunna vara bra på nå annat, typ web-design eller photoshop. Det vill jag lära mig en vacker dag =)

Kommentarer
Postat av: Feffo

haha, gillar bilden på mig o wonkis samt vårat lilla-julaftons arrangemang :D

2010-01-02 @ 18:12:04
Postat av: Erika

Visste du att mamma gjort kuddarna? :)

2010-01-03 @ 11:11:18
URL: http://erikaaeklund.blogg.se/
Postat av: mami

Måste bara tipsa dig och dina bloggläsare att se

serien; Guds tre flickor på svt, play. Just sett avsnitt 10 och slutet fick mig att tänka på dig;)

älskar dig pussgurka!

2010-01-03 @ 15:00:51
URL: http://annasdrom.blogg.se/
Postat av: Erika

SV. btw det blev jeansleggins från lindex, ser likadana ut :D Dom fanns inte i min storlek på gina :O

2010-01-03 @ 23:44:33
URL: http://erikaaeklund.blogg.se/
Postat av: Teokristina

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-10-26 @ 08:14:33
URL: http://teokristina.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0